زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

پیشواز یلدا

1392/10/3 22:53
نویسنده : مامان شهناز
343 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی سلام، خوبی؟ بهت خوش میگذره؟قلبقلبقلب

امسال شب یلدا نمی تونستیم دور هم جمع باشیم. چون خاله مبینا میره بیمارستان تا نی نی شون رو به دنیا بیاره و عزیز جونم ازش مراقبت می کنه و برای یلدا نیستن.

دیروز خاله شهلا اینا هم اومدن و ما هم تصمیم گرفتیم برای اولین بار مراسم شب یلدا رو دو شب جلوتر برگزار کنیم و دیگه اینکه تولد پرستو هم بود و خاله زری می خواست براش تولد 9 سالگی شو جشن مختصری بگیره.

امشب خاله شهلا شام مفصلی تهیه دیده بود و همه چیز از تولد و یلدا عالی بودن.ماچ

       

اینم پرستو جون که با کیک تولدش عکس گرفته.

عزیزکم کی میشه تو بیای پیشمون و بزرگ بشی ومن هر سال برات کیک تولد بخرم با شمع های روش که هی زیاد تر و زیاد تر میشن.

به امید خدا اون  روز هم میاد که من قد کشیدن فسقلیمو ببینم. آمین.قلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
4 دی 92 14:52
ممنون عزیزم که بهم سر زدی با اجازه من شمارو لینک کردم تا بشی دوس جونم و هی بیام بهت سر بزنم شمام اگه دوس داشتی لینک کن سلام باشه حتما خوشحال میشم.