زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

شهرادم دو ساله میشود !!!!

1395/3/17 3:02
نویسنده : مامان شهناز
321 بازدید
اشتراک گذاری

.......امروز که تولد توست.....برای تو ، برای چشمهای تو، هدیه ام ناقابل است....

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت....

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشم هایم....

و من در هر تولد تو باز زنده میشوم.....

چه لطیف است حس آغازی دوباره... 

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس. ....

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز. ....

روزی که تو آغاز شدی!!!

...... و من تمام طول سال را بیدار مانده ام....

که مبادا  روز تولد تو تمام شود و من در خواب بمانم.....

و نتوانم به تو بگویم........شهرادم......دار و ندار دنیایم.......همه چیزم .....تولد دو سالگیت مبارک. ...

همیشه سالم و خندان بمان.....

پسندها (2)

نظرات (6)

فروشگاه اينترنتي
18 خرداد 95 19:49
تشريف بيارين فروشگاه كيف خانم ها و آقايان
مامان مهنا
19 خرداد 95 1:24
دوساله شدنت مبارک خوشگل پسر
سارا
19 خرداد 95 13:51
ناز نازی سارا تولدت مبارک بامزه ترین پسر عمووووووووووووووووووی دنیااااااااااااااااااااااا
مامان گیلدا
20 خرداد 95 16:20
تولدت مبارک شهراد جونم همیشه شاد و سالم باشی عزیزم
مامان دلسا
24 خرداد 95 16:56
ان شاله سالیان سال کنارش بمونید و واسش جشن بگیرید
مامان علیرضا
26 خرداد 95 15:18
تولد پسرم چشم مشکی من مباک باشه زیر سایه پدر مادر عزیزش و خواهر جونیش