زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

غربالگری

1392/9/24 23:44
نویسنده : مامان شهناز
263 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیطونک مامانی سلام خوبی؟سر حالی؟ منم خوبم....

میدونی این هفته چی شد؟ این هفته که دوازده هفتگیت داشت تموم میشد رفتیم سونوگرافیه غربالگری که از سلامت جوجو خیالمون جمع بشه. من و تو بابایی!

قبل از اینک بابایی بیاد تو اتاق دکتر اندازه گیری هاشو کرد که فکر کنم اذیت شدی چون خیلی سر به سرت گذاشت تا عکسی که می خواد رو بگیره.

بعد تموم شدن کارش بابایی هم اومد پیشمون دوتایی برا دیدنت هیجانزده بودیم. آخه دل منم برات خیلی تنگ شده بود.

. . وای . . کوچولوی هفت سانتی من با شیرین کاریات ما رو غافلگیر کردی مدام میرفتی بالا سر میخوردی میومدی پایین! ( شیطنتت به خودم رفته، پیش خودمون بمونه!)

چشمای من و بابایی از تعجب گرد شده بود و صدای قلب وروجک شیطونمون رو هم شنیدیم. دکتر گفت: همه چیزت طبیعی و خوبه. دوتایی شاد و خندان اومدیم خونه و این شادی رو مدیون نی نی نازنینمون هستیم.لبخندلبخند

تا امروز منتظر جواب آزمایشت موندم ولی اون دو روز دیگه میاد. اما امروز روزیه که فسقلی ما وارد چهار ماهگیش میشه. ایشالا بقیشم مثل این سه ماه سریع بگذره و سالم و سرحال بیای پیشمون.

قشنگم، گلم، قندم، نباتم، عشقم، امید زندگیم و همه هستی من خیلی دوستت دارم.قلبقلبقلبقلبقلب

با وجود تو زندگی ما تکمیل و خانه کوچکمان پر از خوشی شد. بی صبرانه منتظر روزی هستیم که قدم های کوچولوت محفل ما رو گرم و روشن کنه. 

تپش قلب من، مامانی مثل یه کوه پشتت وایستاده و مراقبته. هزار تا میبوسمت. ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
3 دی 92 18:01
خدا کوچولوی نازتو ایشاله صحیح و سالم زودی بزاره تو دامنت عزیزم خوشحالم که امتظارت به سر رسیده واسه منم دعا کن گلم سلام حتما برای همه مامان ها که نی نی میخوان دعا میکنم