زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

اولین سونو گرافی

1392/9/13 15:44
نویسنده : مامان شهناز
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت،خوش تیپ من. خوبی؟قلب

این هفته طبق دستور دکتر آزمایش های لازم رو دادم و هم چنین سونو گرافی.من برای اولین بار روی ماه گپ گلم رو دیدم که مثل یه هلال خوشگل برا خودش لم داده بود.

با شنیدن صدای ضربان قلبش که هر تپش اون هزار بار به من زندگی می داد یه عالمه به خودم بالیدم و چه حس زیبایی که تا بحال تجربش نکردی. عشق کوچولویه من با وجود تو دارم مامان میشم و هر روز داری بمن نزدیکتر و نزدیکتر میشی.اندازه ی ده تا دنیا عاشقتم.

         

بابایی هم خیلی دوست داشت بیاد و تو رو ببینه. ولی ماموریت بود و سرش شلوغ و من تنهایی غرق این همه شادی بودم. دکتر گفت سالم و سرحال با ضربان قلب منظم داری بزرگ می شی و الان ده هفته ات هست.

شب بابایی وقتی رسید خونه اول سراغ تو و عکستو گرفت و با دیدن عکست که توش خیلی کوچیکی اونم خیلی خوشحال شد مهم نیست چقدر کوچیک باشی مهم اینه پیش مایی سالم و سلامت. سه تایی با هم. هر لحظه با تو بودن پر از عشقه.

بعدش من و بابایی رفتیم بازار و یه پتوی خوشگل برا نی نی یکی یک دونمون گرفتیم. اینم عکس پتوی تو که خدا کنه بعدا دوسش داشته باشی. قلبقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
4 بهمن 92 20:55
خیلی خوشگله عزیزم. مبارکت باشه کوچولو. مامانیه خوش سلیقه ای داری
مامان شهناز
پاسخ
مرسی عزیزم.