زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

تاسوعا و عاشورا

1392/9/12 23:59
نویسنده : مامان شهناز
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟؟ منم خوبم و خوشحال بخاطر با تو بودن . . .

ایام محرم امسال هر چند ماه دوم پاییز بود ولی هوا آفتابی و عالی بود، اما ما ماشین نداشتیم بابایی "الی" رو برده بود ایران خودرو و تو این وضعیت بیرون رفتن سخته.

امسال خاله شهلا  اینا هم بعد تمام شدن مراسم هییت شون پیش ما آومدن. هر چند شبها با بقیه خاله جونها میریم مراسم عزاداری ولی برای تاسوعا و عاشورا من زیادی خسته شده بودم و مجبوری توی خونه خوابیدم فقط به خاطر اینکه تو بیشتر از این اذیت نشی.

بعد از نماز ظهر عاشورا دوتایی برای همه مامانها و نی نی ها کلی دعا کردیم و اینکه خدا تو رو سالم و سلامت به ما بده. آمین.

وروجک ،مامانی خیلی خیلی دوست داره. . . قلبقلبقلب

پسندها (1)

نظرات (0)