زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

اولین کادو برای نقل فسقلی مامان

1392/9/8 16:50
نویسنده : مامان شهناز
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی؟

اما من زیاد خوب نیستم.این روزا خیلی دلم درد می کنه. خیلی وقتا فقط می خوابم.اما عیبی نداره فدای سرت. تو بزرگ شو و زود بیا پیش ما. با تمام این دردا بازم خیلی خوشحالم برای وجود کوچولوی تو.

بعد از رفتن دکتر یکی دو روز بعدش که حالم بهتر بود رفتم بازار و کلی چرخیدم تا یک دست لباس خوشگل برا جوجوی خودم خریدم.وقتی اومدم خونه بابایی هم از اداره پاس گرفته بود که یه سر بمن بزنه.خلاصه با اجازه تا دلمون خواست با لباسات کیف کردیم.

ایشالا به سلامتی بپوشی و ما بیشتر ذوق کنیم. این کادوی هفت هفتگیت بود عزیزم. راستی خاله جون ها وقتی برا تو رو شنیدن همگی زنگ زدن و تبریک گفتن. هنوز نیامده براشون عزیزی چون تو کوچولو ترین و آخرین خواهر زاده ای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
4 بهمن 92 20:45
مامانی یه عکس از اولین کادو بذار بعداً برا نی نی خوشگلت یادگاریه خوبی میشه
مامان شهناز
پاسخ
ممنون از راهنماییت.اولین فرصت حتما میزارم.