زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

اولین نوبت دکتر

1392/9/8 15:35
نویسنده : مامان شهناز
229 بازدید
اشتراک گذاری

کنجد مامانی سلام.خوبی؟خوش میگذره بهت؟؟؟ قلبقلب

هنوزم باورم نمیشه دارم با تو حرف میزنم. چند روز قبل بالاخره آزمایش خون داده شد و جواب مثبت قطعی شد. من و بابایی کلی خوشحالی کردیم و دیگه خاطرمون جمع شد که تو هستی همین نزدیکیا و ایشالا به سلامت زود زود میای پیشمون.

بعدشم نوبت دکتر گرفتیم یعنی از بس هول بودیم هم من تلفنی نوبت گرفتم هم بابا رضا تو راه برگشت از اداره رفته بود و نوبت گرفته بود. روز بعدم با جواب آزمایش پیش دکتر رفتم و خانم دکتر هم خیلی مهربونه واسه 3 هفته دیگه برام آزمایش و سونوگرافی نوشت و سفارش کرد که استراحت کنم.

                                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)