زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

خدا بهترین عیدی رو تو عید قربان بهم داد

1392/9/6 23:11
نویسنده : مامان شهناز
265 بازدید
اشتراک گذاری

صبح عید قربان استرس هر دوی ما رو بی قرار کرده بود هم من هم بابا رضا. اما بعدش خط دوم روی بیبی چک که نشان از یک معجزه عالی و بزرگ برای ما بود رو دیدم اصلا نمی دونستم چه واکنشی نشون بدم گریه ام گرفته بود. یعنی انتظار دیگه تمام شده بود. خدا جواب دعاهامو داد. وقتی بابایی حرکاتم رو دنبال می کرد گفت چی شد؟ اول که منکر شدم گفتم منفی بود!! بنده خدا چرتش پاره شد. رفت تو فکر. دیدم ناراحت شده رفتم بیبی چک رو آوردم نشونش دادم بهش نگاه کرد و گفت: خب یعنی الان چی شده؟؟ گفتم: ای بابا یعنی مثبته. . . !! ما نی نی دار شدیم.

یه بوسم کرد و گفت:پس بالاخره مثبت شد! دوتایی از شدت ذوق حالمون دست خودمون نبود. خدا روز عید زیبا ترین مخلوقش رو به ما هدیه داد. یه فرشته کوچولو . . . خدایا تا آخر دنیا شکرت. . .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد صدرا
4 بهمن 92 20:43
الهی. میدونم خیلی حسه قشنگیه...
مامان شهناز
پاسخ
خدا به همه مامانا که تجربه نکردن این حس قشنگ رو بده.