زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

یازدهمین و دوازدهمین دندون شهراد خوشگلم.

1394/5/26 15:26
نویسنده : مامان شهناز
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نفس من. خوبی پسر گلم. خبر جدید دارم برات مامانی. ......محبتمحبتمحبتمحبت

امروز  بعد خوردن صبحونه داشتم باهات بازی میکردم که وقتی خندیدی دیدم لثه پایینت دو تا دندون اسیاب هر دو طرفت سفیدتر شدن از قبل بیشتر که توجه کردم دیدم بععععععله بالاخره دندونای لثه پاینتم که خیلی وقت بود زیر پوست مونده بودن امروز سرک کشیدن بیرون. اونقدر خوشحال شدم که نگو  و بازم تا حای تونستم باهات بازی کردم و خندوندمت که همینطور اوفتادی.زبان

مبارک باشه دنیای من.  این دوتا دندون رو دقیقا توی  چهارده ماهگی و هفت روز در اوردی....ایشالا غذا های خوشمزه باهاشون بخوری و همیشه دندونات سالم و سفید باشن و گذارت به دندون پزشکی نیوفته. حالا دیگه بهتر میتونی غذا رو بجویی.جشنجشنجشن

به پسرم افتخار میکنم که اینقدر بدنش امادگی داره که  زودتر از پس دندون در اوردن در بیاد.دیگه داری راحت میشی مامانی چیزی نمنده تموم بشه. بوس اما خدا رو شکر اصلا اذیت نکردی و مریض نشدی. هزار ماشالا به یکی یدونه  رشیدم...... دوستت داریم همه دنیای ما....محبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان راضی
26 مرداد 94 17:20
مبارک باشه دندونای شهراد جونمممم
مامان شهناز
پاسخ
قربونت راضیه جان ممنونم
مامان مهنا
26 مرداد 94 23:32
مرواریدات مبارک شهراد عزیزم
مامان شهناز
پاسخ
لطف داری لیلی جون
مامان راحله
27 مرداد 94 17:39
مبارکهههههههههههههههههه
مامان گیلدا
15 شهریور 94 23:19
مبارکه مرواریدای جدیدت شهرادی
مامان شهناز
پاسخ
قربونت فاطمه جان