زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

همه زندگی مامان و بابا یکساله شد!!

1394/3/19 2:11
نویسنده : مامان شهناز
467 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم.... حجم یک لبخند کودکانه ات می تواند معجزه زندگی دوباره ام باشد. ...

من نه بهشت میخواهم نه آسمان و نه زمین....

بهشت من، زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکیست که در آغوشم  آرام می گیرد....

من هیچ نمی خواهم هیچ... هیچ روزی به من تعلق ندارد.

همه روزها، ساعت ها، ثانیه های من تویی و من دست کودکی ات را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم

 که این رسالت من است بر تو....

و  هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیاربه عشق، تو را به این دنیای پر اشوب خوانده ام....

.... شهرادم تولد یک سالگیت مبارک فرشته ارام و دوست داشتنی و زیبای من.....محبتمحبتمحبت

پسرم: یک بهار یک تابستان یک پاییز و یک زمستان را دیدی ! از این پس همه چیز این جهان تکراریست جز مهربانی ..... بوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (3)

فاطمه^فائزه
28 خرداد 94 23:49
1 سال و 9 روزگیت مبارک پسر طلا
مامان شهناز
پاسخ
مرسی آبجیای گل.ممنونم
مامان مبینا
29 خرداد 94 1:49
تولدت مباااااااااااااااااااارک عزیزم خیلی با نمکیییییییییییییییییی
مامان شهناز
پاسخ
فدات عزیزم لطف داری.ممنونم
مامان راحله
29 خرداد 94 14:01
تولدت مبارککککککککککک عزیزمممممممم
مامان شهناز
پاسخ
فدات بشم راحله جون عزیزمی