زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

اولین تولد شهراد نبض زندگی ما....

1394/3/29 2:26
نویسنده : مامان شهناز
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  همه وجودم... تولد یک سالگیت مبارک عشق من و بابا.. محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

ببخشید جشن یکسالگیتو چند روزی با تاخیر مینویسم برات....شرمنده مامانی...

برات بگه مامان شهناز که روزهایی که برای تولد تو در گیر بودیم از بهترین روزهای زندگی من و بابات بود . همه کارها رو با ذوق و شوق برات انجام میدادیم. همه میگفتن جشن یه سالگی سختی های خودشو داره به خاطر این یه جشن کوچیک دوستانه که فقط خاله ها و عموها و چند تا از دوستای من بودن اکتفا کردم. 

اول بعداز ظهرش یه مراسم زنونه گرفتیم که بیشتر میخواستم با پسرم عکسهای خصوصی خوشگل بگیرم که قبل اومدن مهپان ها گرفتم عکسی که توی جشن ختنه سورانت نگرفته بودم.... بعدم که مهمان ها عصرانه خوردن و مراسم تموم شد عمو هات و شوهر خاله ها و دایی رضا برا شام اومدن که بازم همه زحمات مراسم به عهده عزیز بود. و برای زحماتش همیشه دستبوسش هستیم....

البته در کل مراسم گرفتن زحمات خودش رو داره که یه روز خاله شهلا اومد کمکم و بیشتر خریداتم پسر خاله امین زحمتشو کشید طفلک با اینکه فرداش امتحان آخر ترم داشت اما تا اخر خرید همراهیم کرد ان شاء الله که قبول و نمره عالی بگیره.... و روز اخرم که بابایی کارا رو تموم کرد.

 بازم توی مراسم پسر ساکت و صبوری بودی بهت افتخار میکنم نفس من.  و تا غروب صدات در نیومد و بعدشم خوابت گرفت و برا شام به چرت یه ساعته زدی. با اینکه زیاد شلوغ نبود اما پول خوبی جمع شد که گذاشتم تو حسابت روی پولهای ختنه و عیدی هات.... راستی مامانی کادوی اولین تولدتم از طرف بابایی سکه ای بود که به عنوان پرکار ترین کارمند اداره بهش دادن و او هم با تمام وجودش تقدیم کرد به تنها بهانه زندگیش. ...مبارکت باشه و به امید خدا برسه روزی که خودت از پول های سپردت به شادی استفاده کنی.... امین....

چند روز بعد تولدتم  رفتیم در مانگاه و واکسن یک سالگیتو توی بغل بابا بهت زدن که شاید گریت دو ثانیه هم نشد ینی هنوز گربه نکرده ساکت شدی. گفتن این واکسن راحتی هست و احتیاج به مراقبت زیادی نداره.... و خیلی از وضعیتت راضی بودن هم وزن و هم قد که گفتن ماشالا قد بلندی.....

راستی پسرم شیطنت هایی میکنی وحشتناک که من و بابا رو هر لحظه به شگفت میندازی و لحظه ای نیست که ارام بشینی

وحرف اخر ایکه امشب اولین افطاری ماه رمضان بود که خونه خاله شهلا دعوت بودیم و کلی خوش گذشت....و سر راه رفتیم چند تا عروسک فنری برا  سقف اتاق پسرمون خریدیم.....

دیگه نفس من حرفام تموم شد چند تا عکسی که این ماه گرفتم ازت و تولدت رو برات میزارم میبوسمت

بعد از زدن واکسن یک سالگی خونه خاله شهلا

ایشالا صد ساله بشی پسر دوست داشتنی من و همیشه سالم و موفق باشی عشقم......محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (11)

مرضیه مامان علی
30 خرداد 94 20:03
سلام...تولدت مبارک گل پسری...دست گل مامانتم درد نکنه.خیلی زحمت کشیده..دوستت دارم خاله جون
مامان شهناز
پاسخ
فدای تو مرضیه. بازم نظر لطفته
مامان خانمی
30 خرداد 94 21:12
انشالله همیشه شاد باشی شهراد شیرینه من
مامان شهناز
پاسخ
قربونت صدیقه جون.
ترنم
31 خرداد 94 7:54
تولدت مبارک شهراد جون عمر پر برکتی زیر سایه مامان و بابات داشته باشی عزیزم خوشبحالت چقدر کادو برات جمع شده شریک نمیشی با خاله تو کادوها؟
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ترنم جون.کادو هم قابلتو داره خاله جونم
نیلوفر جون
31 خرداد 94 18:33
سلام عزیزم ایشا.. صد سال بشی شهراد جونم
مامان شهناز
پاسخ
نیلو جون لطف کردی عزیزم علیرضای ناز رو ببوس حتما از طرف من
گیلدا
5 تیر 94 17:04
تولدت مبارک شهرادی ایشالله 120 ساله بشی همیشه شاد و سالم
مامان شهناز
پاسخ
قربونت فاطمه جون ممنونتم. ایشالاااافدای گیلدای عزیز
مامان راحله
11 تیر 94 13:15
مامان محدثه
14 تیر 94 13:18
سلام خاله جونی تولدت بازم مبارررررررررررررک
مامان شهناز
پاسخ
مرسی محدثه جون لطف داری عزیزم
شیوا مامان بهراد
18 تیر 94 1:29
سلام شهراد جون. تولدت مباااارک باشه چه پسر نازی که توی جشنش مامانش رو اذیت نکرده
مامان شهناز
پاسخ
قربونت شیوا جان. ممنونم
مامان راضی
22 تیر 94 14:13
تولد گل پسری مبارککککک 120 ساله بشی عزیز دلمممممم
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم راضیه جون. محدثه خوشگلمو ببوسش
مامان دلسا
25 تیر 94 14:11
به امید موفقییت و پیشرفت در سالهای اتی برای شهراد جون[
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم آذر جون. همچنین ارزوی سلامتی و موفقیت برای دلسا جان
فــــاطـــــمه ^فـــــائـــــزه
1 مرداد 94 22:44
چ تولد شیک و عالی همیشه جشن و شادی دست مامانی و بابایی درد نکنه
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم ابجیای گل. قربونتون