زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

بهار 94 و ده ماهه شدن پسرم.

1394/1/16 19:41
نویسنده : مامان شهناز
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه بهاری ما. اولین بهارت مبارک پسر خوشگل و ناز مامان.محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

الان که دارم برات مینویسم شانزدهم فروردین هست. ساعت حدود شش و نیم عصر که تو رو به هزار معرکه خوابوندم تا اگه موفق بشم اولین پست سال جدید رو برات بزارم عشقم. متنظرسه روزه دیگه شما ده ماهه میشی و از الان تولد ده ماهگیتو پیش پیش بهت تبریک میگم قند عسلم. بوس

توی این پست حرف زیاد دارم خدا کنه بیدار نشی تا تمومش کنم. این اولین پستیه که توی خونه جدیدمون برات مینویسم. (البته بصورت مفصل) برات بگه مامانی که همونطور برات گفتم روز تولد نه ماهگیت اسباب اوردیم و با کلی زحمت چیدیم. بعدشم بخاطر تنگ بودن وقت از رفتن به تهران و خرید عید منصرف شدیم و چند روز به عید مونده منو خاله زری رفتیم بازار هم برا خودم و هم تو خرید کردیم. حتی بابایی شب عید برا خودش لباس خرید در کل این جابجایی همه کارای ما رو با هم قاطی کرد.

امسال همونطور که برات تو پست اخر سال نوشتم ساعت دو و ربع نیمه شب سنبه سال بز یا گوسفند تحویل شد. که من و تو دقیقه اخر یه دوش گرفتیم  و تو موقع تحویل سال خواب بودی منم داشتم برای فردا ناهار خورشت فسنجون بار میزاشتم بابایم پای تلویزیون بود. امسالم مثل سال قبل من سبزه رو اوردم و اولین عیدیم به قول قدیمیا دستلاف بابایی بود.

از فردا هم عید دیدنی و دید و بازدید که مصادف بود با دندان دراوردن تو شروع شدن.  دوتا خرگوشی های بالایی باهم. گریهکه باعث شد بیشتر اوقات ارامبخش بهت بدم یا ژل بیحسی به لثه هات بمالم تا اذیت نشی و الان با گذشت تعطیلات هر دوتا دندونای خوشگلت جونه زده عشق من.بوس امسال پنج روز اول سال فاطمیه بود و بعد از اتمامش دید و بازدیدها بیشتر شدن. و پسرم اولین عیدی های زندگیشو از خاله ها و عموها دریافت کرد که اگه ایشالا وقت کنم به حسابش بزارم .محبت

روز دهم عیدم عزیزجون سفره ای که برای سالم دنیا اومدنت نذر داشت انداخت و خیلی هم شلوغ بود و مهمون داشتیم. به امد خدا همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دلم. محبتمحبتمحبت سیزده بدرم مثل سالهای قبل رفتیم باغ آقا جون و همه خاله جون ها و دایی رضا دور هم جمع بودیم که خیلی خوش گذشت. و از همش برات عکس گرفتم.فرشته

مامانی الان حدود یماه میشه که اینجا اومدیم اما من اصلا بهش عادت نکردم و دوستش ندارم. دلشکستهدلم برا خونه خودمون تنگ شده برا باغچه و گل های خونمون از  دیشبم که رفتیم گلدونای وی زیر زمین مونده رو ابدادم بیشتر دلم گرفته. دلم برا لحظه لحظه خونمون تنگ شده خیلی زیاد. دلشکستهدلشکستهدلشکستهخدا کمک کنه دوباره و زود برگردیم خونمو.

پسر یکی یدونم این ماه قد و وزن داشتی که بخاطر فشردگی کارا موکول شد به روزای تعطیل عید و  وقتی بردیمت وزنت 9/400 گرم بود که گفتن خوبه. وعده بعدی درمانگاهم واکسن یه سالگیته که ایشالا خدا به راحتی اونم بگذرونه.

الان چند روزه  با شنیدن اهنگی دست میزنی و اگرم برای خرابکاری دعوات کنم به نشانه اعتراض داد میزنی و میگی اااااااااه. دیگه داری کم کم به ایستادن مسلط میشی. ماشااله عذا خوردنتم خوب شده و خوابیدنتم همینطور. دیگه اکثرا از غذاهای خودمون بهت میدم که بیشتر از فرنی و حریر بادام دوست داری.. الان چند وقتیه به خوابیدن روی تاپ عادت کردی و بعدش به تخت منتقلت میکنم. و جدیدا میریم بیرون دوست داری بری پشت فرمان و میایستی و کلی ذوق میکنی. و شیطنت هاتم که ماشالا فراوون هر چی من تمیز میکنم و دستمال اصلا فرقی نمیکنه خدا بخیر کنه عزیزم.زبان

فکر کنم که همه چیزو برا گفتم نفسم. حالا میریم سر وقت عکسای یکی یدونم.....

( بیدار شدی و بعد ده دقیه تلاش مجددا خوابت برد. اووووووفخسته)

سفره عیدمون.

شهراد و شکوفه های بادام  و شهراد و لاکپشتی در باغ سیزده بدر.

روز اول عید خواستیم بریم عید دیدنی.

بوسبوس

چند تا عکس از روز سیزده بدر.

اولین تقویمی که به نام تو چاپ شد و دست مامان علی جون درد نکنه.

روز سفره عزیز جون.

 مدل خوابیدن جدیدت و اولین زخمت که زمین خوردی....غمگین

 و چند تا از خرابکاریات ....

 و عکس  همینطوری.....

محبتمحبتمحبت

ایشالا همیشه شاد و خندان باشی پسر نازم. الانم که بیدار شدی  و شیطونیات شروع شده...... فدای تو بشیم من و بابایی. دوستت داریم تا بی نهایت اینو هیچ وقت یادت نره و میبوسیمت.....بوسبوسبوس

پسندها (7)

نظرات (18)

مامان راحله
16 فروردین 94 22:03
هزار ماشالله به پسر خوشگل ... ماهگردت مبارک عزیزم ... ان شالله سال خیلی خوبی داشته باشید
مامان خانمی
16 فروردین 94 23:09
ما هم دوستت داریم شهراد گلی امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه
مامان شهناز
پاسخ
سلام خانومی قربون محبتت. امیدوارم شما هم همیشه شاد و خندان و سلامت باشین.
مامان مرضیه
16 فروردین 94 23:51
سلام...سال نوت مبادک..الهی فدات که زمین خوردی..عزیزم تقویمتم مبارک باشه.نذرتونم قبول باشه
مامان شهناز
پاسخ
فدات مرضیه. لطف داری دست خودت درد نکنه
مامان مهنا
17 فروردین 94 14:19
سال نومبارک عزیزم امیدوارم روزای خوبی پیش روداشته باشین
مامان شهناز
پاسخ
مرسی قربونت لیلا. مهنا خوشگله رو ماچ ابدارش کن.
مامان الهام
18 فروردین 94 9:08
سلام خانومی. سال نوتون مبارک باشه/ ای جان چه ناز تر شده گل پسر
ترنم
18 فروردین 94 13:07
عیدتون مبارک همیشه شاد و سلامت باشین غصه خونه رو نخور عزیزم دلت شاد باشه بهترین لحظه ها رو با شهراد داشته باشی یه دنیا میارزه
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم ترنم جونم. همچنین برای شما. مرسی که اومدی
گیلدا
18 فروردین 94 22:51
سال نو و 10 ماهگیت مبارک گل پسری سال خوبی باشه براتون
مامان شهناز
پاسخ
مرسی فاطمه جون. همچنین برای شما. گیلدای ناز و ببوس
فاطمه & فائزه
19 فروردین 94 9:25
سلام دوست خوبمون سال نو مبارک آخی عزززززززیزم ای جانم عکسات خیلی قشنگ شده ماشالله آپیم خوشحال میشیم بیاین
شیوا مامان بهراد
19 فروردین 94 13:28
سلام شهراد جونم دندونهای نازت مبارکت باشه عزیزم ایشالا سال خیلی خیلی خوبی داشته باشید
مامان شهناز
پاسخ
سلام شیوا جون. ممنونم عزیزم. ایشالا برای شما هم سال خوبی باشه.
مامان راحله
19 فروردین 94 18:38
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
مامان شهناز
پاسخ
سلام راحله جان ممنونم روز شما هم مبارک. بهار خوشگلمو ماچ ابدارش کن.
فاطمه & فائزه
20 فروردین 94 8:07
سلام خاله جون سلام شهراد جون سال نو مبارک سالی پر از خبر های شاد و خوش داشته باشین عکسات خیلی ناز شده
مامان شهناز
پاسخ
سلام ابجی گل های خوب. همچنین برای شما و امین جون و خانواده مرسی
زن عمو حسین
21 فروردین 94 10:19
ای جاااااااااااااااااااان شهرادی. افرین شیطونی کن تا دهن مامانت سرویس شه
مامان شهناز
پاسخ
سمیه جونی داشتیم. با ما هم بعلههه. ممنون قربونت که اومدی
تاپ
24 فروردین 94 9:38
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
kosar
25 فروردین 94 15:41
خاله خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم حتما قربونت
♥ مامان معصومه ♥
28 فروردین 94 17:59
سلام عزیز دلم مبارکه 10ماهگیت انشالله به سلامتی بوس
مامان شهناز
پاسخ
سلام ممنونم معصومه جون. مهیلا جونیو ببوس از طرفم.
مامان راضی
31 فروردین 94 0:55
ماشالااا به شهرادی ناااز خاله فدای شیطنتات که بلااا شدی
مامان شهناز
پاسخ
قربونت راضیه جون
مامان ندا
1 اردیبهشت 94 14:23
ای جانم خدا نگهت داره عزززیزززمممممم بوووسسسسسسسسس
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیزم
نفیسه
2 اردیبهشت 94 23:23
مامان شهناز
پاسخ
قربونت