زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

دنیای من، همه وجود من برا اومدن خیلی عجله داشت.........

1393/3/22 13:35
نویسنده : مامان شهناز
460 بازدید
اشتراک گذاری

            

بسر کوچولوی ما نذاشت کار به هفته دیگه برسه دید مامان و باباش از انتظار خسته شدن .زود تر از موعدش اومد و به همه این دوری ها خاتمه داد.محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

روز یکشنبه ساعت ده و نیم شب کیسه آبم پاره شد. وساعت دوازده و بیست و پنج دقیقه نیمه شب دنیا اومدی و با اومدنت همه دنیا رو برامون بهشت کردی عزیزم. عشقم الان شرایطم اصلا خوب نیست در اصرع وقت با تمام جزئیاتش میام و برات مینویسم.

همه وجودم فعلا دو تا از عکس هاتو برات میزارم تا هم دوست جونا ببیننت و هم اولین پست تولدت بی عکس نباشه. هزارتا میبوسمت و دنیا دنیا عاشقتم و تا آخر عمر من و بابایی خدا رو شاکریم که پسر به این نازی و ملوسی بما داد.

بوسبوسبوسبوسبوس

بوسبوسبوسبوسبوسبوس

 دوست جونها دیگه نخواستم بی خبرتون بزارم و ا.مدن گل پسری رو خبر بدم. بعدا مفصل میام و تعریف میکن که چه بما گذشت........
 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان مریم
22 خرداد 93 14:52
ولادتش مبارک قدمش موجب خیر و برکت
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
مامان مهنا
22 خرداد 93 14:55
عزيزم خداروشكر كه پسر نازت به سلامت به دنيا اومد قدمش مبارك باشه
مامان شهناز
پاسخ
ممنون مرسی عزیزم.
زن عمو حسین
22 خرداد 93 15:52
خوش اومدی به خونه ات شهراد جوووووووووووووووووووون ایشالا هزار سال صحیح و سالم باشی و سایه پدرو مادرت بالای سرت باشه .
مامان شهناز
پاسخ
مرسی زن عمو جوووووووووونم.خدا هم به شما و عمو حسین عمر طولانی و با عزت بده.
مامان علی
22 خرداد 93 16:57
الهی چه نازی...قربونش بشم....عزیزم ...شهراد جوووووونم. ...بووووووووش
مامان شهناز
پاسخ
لطف داری مامانی علی. مرسی
ترنم
24 خرداد 93 8:38
وای عزیزم مبارک مبارک چقدر ناز و خوشگله بهت تبریک میگم ایشالله خدا برات نگهش داره خیلی شیرینه ببوسش جای من
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ترنم جونم. چشات خوشگله.لطف داری. ایشالا به سلامتی از خودت باشه
مامان بهراد
24 خرداد 93 12:38
سلام عزیزم. قدم نو رسیده مبارک باشه ایشالا خدا حفظش بکنه
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم ایشالا همجنین بهراد جون سالم و سلامت باشه
مامان خانمی
24 خرداد 93 12:47
مبارکه خوش اومدی کوچولوی ناز ایشالله صدساله بشی
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامان خانومی سجاد.ممنونم همچنین محمد سجاد
♥ مامان مهیلا♥
25 خرداد 93 15:27
مبارکه خیلی ناره زود بیا عکس جدید بزار
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مامانی مهیلا جون. چشم حتما در اولین فرصت.
مامان معصومه
26 خرداد 93 8:51
مبارکه عزیزم ایشالله خدا حفظش کنه
مامان شهناز
پاسخ
قربونت عزیزم.
مامان محمد صدرا
30 خرداد 93 12:48
خوش اومدی عزیــــــــــــــــــــــــــزم. ماشاالله چقد نانازه. قدمش براتون مبارک عزیز دلم
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مامانی محمد صدرا.ایشالاااااا
مامانِ بهار
5 تیر 93 19:12
ای جونم چه خوردنیه