زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

باورم نمیشود یعنی من مادر میشوم....

1393/3/17 15:41
نویسنده : مامان شهناز
363 بازدید
اشتراک گذاری

رسید آن لحظه ناب خدایی...... کم مانده به وسعت چند ساعت زمینی.........

ساعت ها و دقیقه ها و ثانیه ها را می شمارم.......بی تابم، بی تاب فرشته آسمانی ام........

 میدانم چند روزیست در هوای آمدن ،به دلم پر میکشی....... من خسته را بگو.........

دلم قطعه های پازل مادری را کنار هم میچیند ،در تنگنای ثانیه ها............

نگران نباش به هم که بچسبانم در آغوشم آرام گرفته ای........

چیزی نمانده به مادر شدن............چیزی نمانده به آن لحظه آفتابی........

که دنیای تاریکم را به یک باره فراری دهی..............

مادرانه مینویسم......... چند شبی ست عطر مادرانه ام را با قاصدکی به دنیای آرام رویاییت میفرستم......

آرام بیارا ، که فردا روزیست مملو از آشنایی......مملو از عشق.......... و مملو از مادری..........

باورم نمی شود من فردا مادرم..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبتمحبتمحبت این مطلب مخصوص آخرین شب انتظارم کنار گذاشته بودممحبتمحبتمحبت

 

پسندها (4)

نظرات (0)