زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

یه روز ابری.......

1393/3/8 21:46
نویسنده : مامان شهناز
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامانی. خوبی عزیز دلم؟؟؟؟محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم خوبم و نگران جگر گوشم و تو با تکون خوردنات بهم دلداری میدی و میگی حالم خوبه. پسرم دیروز رفتم دکترم، برام آزمایش نوشت و شنبه اول وقت میرم آزمایشگاه. تا خیالمون راحت بشه. ایشالا که مشکلی نیست.خدا جون کمکمون میکنه زندگی من........

راستش یادته قبلا بهت گفتم خونمون رو با اینکه کوچیکه بخاطر حیاط و باغچش و گل های خوشگلم دوست دارم؟؟؟ امروز یکم حالم بهتر بود و هوا هم ابری و بهاری و دل انگیز. منم رفتم توی حیاط و خودمو سرگرم باغچه کردم تا کمتر فکر و خیال کنم و کلا حال و هوام عوض بشه.

گفتم از این گل ها برات عکس بگیرم تا اگه یه روز خونمون رو عوض کردیم برات یادگاری بمونه و هم بدونی مامانی قبل تو وقتش رو چطوری میگذرونده...... خدا کنه با وجود تو گل زندگی من بازم بتونم به این کوچولوها برسم. حتما هم همینطوره. تو پسر آروم من میزاری من به همه کارام برسم . مگه نه دردونه من و بابا؟؟؟ دوستت داریم با ذره ذره وجودمون قربونت برم......

نسترن و محمدی خوشگلم.

پاپیتال و گونه های مختلف کاکتوس های نازم که بابایی دل خوشی ازشون نداره.خندونک

               

               

              

               

               

این خونه رو خود بابایی ساخته و گل هاش رو هم دونه دونه خودم کاشتم که این سه سالی بزرگ شدن. برا همینم دل کندن ازشون برام راحت نیست.

عاشقتم کل سر سبد همه گل هاااااااااااااااامحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان بهراد
9 خرداد 93 0:35
وای خوش به حالتون با این حیاط و باغچه خوشگل. دلم خواست
مامان شهناز
پاسخ
وای عزیزم گریه نکن گریم میگیره هاااا.بری تو خط گل دیگه اونا ولت نمیکنن.همش میخوای بیشتر داشته باشی
مامان بابا
9 خرداد 93 2:26
سلام مامان شهراد جان وبلاگ شما هم خیلی قشنگه ممنون از نظر مثبتت به وبلاگ ما، موفق باشی.
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی پویا.مرسی که بهمون سر زدی عزیزم خوشحال شدیم.بازم بیا ازین طرفا.
شکوفه
9 خرداد 93 12:00
واای چه مامان خوش ذوقی خیلی حیاط زیبا و با صفایی دارید استرس یه چیز طبیعیه مخصوصا تو ماه آخر خیلی خوبه سرت رو با گلا گرم کن تا انشاالله این چند روزم به خوبی بگذره خیلی حس شیرینیه مادر شدن و دیدن فرزندت وقتی به اینا فکر کنی حالت عوض میشه و کلی کیف می کنی
مامان شهناز
پاسخ
سلام شکوفه جون. نظر لطفته عزیزم..اره دیگه چاره چیه باید همینطوری زمانتو بگذرونی تموم میشه چیزیش نمونده
مامان مهنا
9 خرداد 93 12:33
چه گلهاي خوشگلي حياط خونه مامانم اينا هم پر از گله خيلي با صفاست
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی.ممنونم ازت.دیگه دخترت داره میاد شما هم سرت شلوغ میشه.ایشالا به سلامتی عزیزم
ترنم
10 خرداد 93 8:18
وای عجب باغچه قشنگی داری یه بهشت کوچیک درست کردی ها ایشاله زایمان راحتی داشته باشی
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ترنم جونم.قربونت عزیزم
مامان خانمی
10 خرداد 93 8:34
سلام مامان شهناز عزیز و مهربون منم دلم از این خونه های خوشگل و باصفا میخاد کاش ما هم داشتیم ممنون که اومدی و بهم سر زدی دوستت دارم دوست جونم راستی دیگه چیزی نمونده این شکلی بشینا
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم.لطف داری ایشالا شما هم یه خونه حیاط خوشگل و با صفا بگیرین. آره دیگه به امید خدا آخرشه
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
10 خرداد 93 15:50
واااااااااااای چه زیباس.خیلی عالیه.منو مامانم عاشق کاکتوسیم.... مامانم گلهاتونو دیده برام میگه دخترم ببین خونشون کجاس بریم ببینیم خیلی خوشگلن.منم غش کرده بودم ازخنده!!!!!!!!!!!!دوستون دارم به مام سربزنین...
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری. هر وقت داشتی میرفتین زیارت امام رضا به شهرمون دامغان رسیدین، بگو آدرس بدم تشریف بیارین گلم قابل داره؟؟؟!!
مامان مانی
11 خرداد 93 12:39
چه حیاط خوشگلی دارید. روح آدم تازه می شه تو خونه ای با این حیاط قشنگ زندگی کنه فرصت نکردم مطالبتونو بخونم اما وبتون خیلی زیبا و با سلیقه س. چه خوب که از همون اوایل دوران بارداری وب ساختید. انشالله نی نی به سلامتی دنیا بیاد و بزرگ که شد قدر زحمتای مامان خوب و خوش سلیقه شو بدونه
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مانی.مرسی که به من و گل پسری سر زدید. نظر لطفتونه بازم بیاین این طرفا. ممنون
مامان نی نی
11 خرداد 93 15:21
چقدر خوگلن خوش به حالت مثل رویا میمونه افرین مامانی هنرمند
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی.مرسی گلم. دیگه هر کسی با یه چیزی خوشحال میشه. منم وقتی به اینا میرسم سرحال میشم.
♥ مامان مهیلا ♥
11 خرداد 93 18:13
سلام خانم وای چه حیاط خوشگلی آدم با این حیاط زیبا دلش میگیره یا فکر و خیال میکنه ؟موفق باشی مواظب خودت باش
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مهیلا.سعی میکنم خیال نکنم ممنون مراقبم عزیزم