زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

هفته 37 پسرم .

1393/3/7 15:32
نویسنده : مامان شهناز
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم . خوبی مامانی؟؟؟محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم خوبم روزهای آخر حالش برا خودش معلومه. مامانی دو روز قبل رفتم نوار قلب خوشگلتو گرفتم و شکر خدا خوب بود. البته اینکه بر خلاف میل مزاجیم مجبور به خوردن یه عالمه آب نبات (تنها چیزی که میلم میکشه) شدم تا شما بیدار بشی و تکون بخوری و شما هم بر خلاف شلوغ بازی های همیشگی با اینکه بیدار بودی اما خودتو مظلوم کرده بودی و جیک نمیزدی. کلی باهات ور رفتم تا نوار قلبت خوب در بیاد. اما وقتی توی مطب نشستم شروع کردی به ورجه و وورجه!! آخه مامانی این چه کاری بود؟؟!!دلخوردلخور

دکتر از نوار قلبت راضی بود و از دردهایی که جدیدا مدام میگیره و ول میکنه گفت خوبه داره زمان زایمانت میرسه. بهم یه قرص داد که برا چند روز بخورم تا این هفته تموم بشه و به بعدش دیگه اگر هم اومدی مشکلی نیست. قراره هفته بعد باز با نوار قلبت برم پیشش.

اما عشق من مشکلی که هست اینه که بابایی میگه تلاشتو کن برا زایمان طبیعی که جراحی نشی. اما من خیلی میترسم شب و روز همش با استرس میگذره و اصلا آمادگیشو ندارم.غمناک

                  

.... و دیگه اینکه خارش های پوستی خیلی اذیتم میکنه تو اینترنت گشتم چیز خوبی ننوشته بودن. اینکه میتونه علتش بیماری کبدی باشه. و باعث زایمان زودرس و در بعضی مواقع مرگ جنین میشه. باید به محض اینکه بچه رسید زایمان انجام بشه وگرنه خطرناکه این خبر حسابی من و بابایی رو بهم ریخت و نگران کرده. امروز باید برم دکترم برام آزمایش مورد نظر رو بنویسه که اگر خدای نکرده مشکلی بود سریع دست بکار بشیم. غمگینغمگین          

مامانی دعا کن این دم آخر مشکلی پیش نیاد و تو سالم بیای پیشمون وگرنه من و بابا رضا....... دنیای من بازم خبرها رو برات مینویسم.محبتمحبتمحبت

(با اینکه هوا آفتابیه اماداره رعد و برق میزنه و بارون میاد)

پسندها (2)

نظرات (6)

شکوفه
7 خرداد 93 21:04
انشاالله پسر نازت به سلامتی به دنیا بیاد
مامان شهناز
پاسخ
ممنون مامانی پرنسس که بهم سر زدی.
مامان بهراد
7 خرداد 93 21:30
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید. ایشالا این دو هفته هم به خوبی طی میشه و کوچولوی نازت میاد بغلت عزیزم اصلا" استرس نداشته باش و به هیچی فکر نکن. خدا خودش کمکت میکنه. با افتخار لینک شدید
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی. مرسی از دلداریت.ایشالا خدا خودش کمکم کنه. منم شما رو لینک میکنم گلم.
مامان نی نی
8 خرداد 93 15:20
نگران نباش عزیزم ایشاله به سلامتی و سر وقتش زایمان میکنی گلم توکلت به خدا باشه خودتو اذیت نکن
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیزم. چکار کنم فکرهای مختلف خودشون میان سعی میکنم به آینده خوب خوب فکر کنم توکل به خدا.
♥ مامان مهیلا♥
8 خرداد 93 20:38
سلام گلم نگران هیچی نباش خدا خودش کمک میکنه تا پسرت سر وقت بیاد پیشت در مورد زایمانتم خوب فک کن ببین کدومو برت بهتره؟موفق باشی
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که دلداریم میدین. هر زایمانی برا خودش سخته. خدا خودش کمک میکنه
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
10 خرداد 93 17:29
فدات شم خانومی شما دوست همیشگی بنده شدییییییییییید.دوستون دارم خیلی زیاد.ابجی گلم منو ازحالت بی خبرنزار عزیزم.نگران نباش زن عموی منم دقیقا مشکل شمارو داشت ولی شکرخدا همه چی به خوبی تموم شد وهیچ مشکلی هم پیش نیومد.اصلا نگران نباش گلم.دوسسسسسستتتتتتتتتت داررررررررمممممممممم.راستی گلم چن سالته اهل کجایین. من مهسام 21 سالمه فعلا نامزدم واهل تبریزم.وشمااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان شهناز
پاسخ
ممنون .منم شما رو دوس دارم قربونت.گفتم که اهل دامغانیم.(با پسته های خندان)والا کردستان و همدان برا تفریح اومدیم ولی تبریز هنوز نه ایشالا با نی نی میایم. یه چند سال کم از شما بزرگتر شما رو با افتخار کین میکنم
ترنم
13 خرداد 93 8:16
سلام عزیزم فردا که 378 هفته میشی؟ کی زایمان میکنی ایشاله به سلامتی دنیا بیاد و قدمش براتون خیزر باشه
مامان شهناز
پاسخ
سلام ترنم جون. ای خواهر دکترم رفته مرخصی .بیاد تاریخ دقیقش مشخص میشه.ایشالا برای شما هم.