زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

پایان هفته 36 و سیسمونی شهراد مامان.

1393/3/2 20:05
نویسنده : مامان شهناز
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان. خوبی نفسم ؟؟محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم خوبم، فقط بخاطر تو و لحظه ها رو می شمارم تا هر چه زودتر روی ماهتو ببینم. روزهای سخت و پر استرسی رو دارم میگذرونم. طاقت گذراندن روزها رو بی تو ندارم و هم از لحاظ بدنی.مامانی دست و پاهام ورم کرده و درد میکنه هر چقدرم راه میرم بهتر نمی شه. بیشتر اوقات که بابایی خونه هست برای بلند شدن کمکم میکنه. شدم مثل سالخورده ها  اما از نوع تپلش. حتی راه رفتنم هم خنده دار شده. و دیگه اینکه تحمل گرمای خرداد هم راحت نیست هرچند شبها هوا عالیه اما وای از روزها...... عشق من نمی خوام گلایه کنم فقط خواستم شرایطی که من و مامانهایی مثل من دارن رو بدونی. عیب نداره همه اینا فدای یه نگاه تو، فدای یه خنده تو و فدای یه نفس کشیدن تو عزیزم.........

پسرم هفته 36 هم تموم شد و چند روز دیگه با نوار قلبت باید برم پیش دکترم ایشالا که بازم همه چیز خوبه! دیگه اینکه کم کم خودمونو آماده کردیم برای ورود فسقلی مون، فرشتمون ، دردونمون و چراغ خونمون. خونه رو تمیز کردیم ، اتاق خودمونم وسایل اضافشو جمع کردیم تا وسایل جیگر گوشمون جا بشه. هر چند نشد وسیله اضافه خرید اما وقتی اتاقت جدا شد بهت قول میدم من و بابایی بترکونبم برات.......

               

اینم چند تا از عکس های وسیله های نازدار ماما و بابا......بوس

                        

                                                                      

         

 

            

  

  

                     

                         

         

         

         

                                  

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

ترنم
3 خرداد 93 8:32
مبارکش باشه گل پسر ایشالله با دل خوش استفاده کنی خوش بحالت همش دو هفته دیگه مونده بغلش کنی ایشالله این چند روزم بگذره و روزهای خوشی با گل پسرت داشته باشی
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ترنم جون.ایشالا خودتم سریع بگذره و نی نی نازت بیاد پیشتون بسلامتی.
مامان مهنا
4 خرداد 93 0:16
عزيزم وسايلش خيلي خوشگلن مباركش باشه انشالله به سلامتي ازشون استفاده كنه
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیزم.قربونت
مامان مهیلا
5 خرداد 93 20:27
سلام گلم مبارکش باشه انشالله به سلامتی استفاده کنه زود زود این دو هفته هم بگذره پسملت بپره بغلت
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از دلداریت. ایشالا. خوبه که شما از این مرحله سخت گذشتین. دیگه تموم شد
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
10 خرداد 93 17:31
واااااااااای خیلی خوجگله ایشالا مبارکت باشه خاله.دوستون دارم
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مهسا جون.ایشالا از نی نی خودت باشه بیایم ببینیم.
مامانِ بهار
14 خرداد 93 20:31
ای جانم چه سیسمونی خوشگلی مبارکت باشه پسملی خوشگل دستت درد نکنه مامانی انشالله به سلامتی بیاد بغلت
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مامانی بهارو ممنون بما سر زدین . لینک شدی عزیزم