زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

32 هفتگی ناز ناز مامان.

1393/2/17 0:19
نویسنده : مامان شهناز
241 بازدید
اشتراک گذاری

        

سلام پسر قشنگم. خوبی مامانی؟ خوش میگذره بهت؟محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم بد نیستم این روز ها یکم کارا برام سخت شده، راه رفتن، کار کردن،  خوابیدن و حتی غذا خوردن. چون دقیقا بعد غذا خودتو جمع میکنی و با تمام زورت میچسبی بالای دلم که درجا میخکوب میشم و هر از گاهی هم سکسکه میکنی که دیگه به خوبی متوجه میشم.   

                               

تو این هفته وزنت رسیده به 1800 گرم و حرکاتت طوری قوی شده که با هر وولی دل مامانو به درد میاری.عیب نداره کوچولویه من بازم من خوشحالم چون با این حرکاته که بهم میفهمونی سر حالی و مشکلی نداری. شکر خدا که سالمی. خدا کنه زود از جای تنگت بیای بیرون و راحت بشی عزیزم.                

بریم سروقت وضعیت فسقلی نازم: مامان جان طبق دستور دکترم سونوگرافی هشت ماهگی انجام شد . بعد چند ماه انتظار چشمم دوباره به جمال گل پسری روشن شد. فدای اون چشم و دهن و مماخت بشم من با اون دستای کوچولوت که جلوی صورتت گذاشته بودی.همه رو دکتر نشونم داد حتی قلب و کلیه و ....همه رو مو به مو دیدم. قربونت برم صدای قلبت مثل همیشه عالی بود تند تند میزد. دکتر  ملکی گفت همه چیزت خوب و طبیعیه و بازم تاریخ دنیا اومدنت شد 30 خرداد.خندونکخندونکخندونک   

             

دکتر خودمم با دیدن سونو همین حرفا رو تکرار کرد. توی سونو سرت پایین و به صورت خلفی قرار داشتی. با دکتر برای خارشهای پوستی که چند روزیه خیلی اذیتم میکنه گفتم که نکنه خدای نکرده برای بیماری کبدی باشه ولی چون با قرص حساسیت خیلی بهتر شده بودم دکتر گفت برای حساسیت هست اما اگه دونه های ریزی پیدا شد باید آزمایش بدی که الحمد الله بهترم.                                                                          

ایندفه از چکابم خوشحال شدم چون وزنم یک کیلو اومده پایین. پس پیاده روی ها موثر بوده و الان در کل هفت کیلو اضافه شده. این هفته برای زایمان صحبت های ابتدایی رو کردم. و برای دو هفته دیگه برام نوبت گذاشت. یعنی هفته 34.

فدای اون قد و بالات مراقب خودت باش و تا آخر پسر خوبی باش. باشه جیگر مامانننننننننننن. دوستت دارم کرور کروررررررررررررر. مببوسمت.بوسبوسبوسبوسبوس

                  

 چهارده / اردیبهشت / نود و سه     

پسندها (2)

نظرات (7)

♥ مامان مهیلا♥
14 اردیبهشت 93 16:53
خدارو شکر همه چیز خوبه منم دعا کن ومواظب خودت باش انشالله هفته های باقی ماندتم تند تند والبته به سلامتی بگذره
مامان شهناز
پاسخ
سلام مرسی.حتما شما هم مراقب خودتو و دختر خشگل ما باشین
مامان مهنا
14 اردیبهشت 93 23:49
سلام خوشحالم كه حال خودتونو وني ني خوبه مواظب خودتون باشين
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از سفارشاتت. شما هم همچنین.
مامان خانمی
15 اردیبهشت 93 7:33
خداروشکر که همه چی روبراهه خوش به حالت که از عکس سونوگرافی سر در میاری من که تو کل این نه ماه آرزوم بود یکبار تو عکس سونو گرافی بفهمم کجاش به کجاشه اما بارداریم تموم شد و هیچی به هیچی ما منتظر 30 خرداد هستیم که گل پسریت دنیا بیاد دوست جونم
مامان شهناز
پاسخ
سلام خانمی. دیدم ازت خبری نیست گفتم حتما دیگه رفتی. آره من همیشه هر چی توی سونو و آزمایشات هستو از دکتر کامل میپرسم برا اطلاعات خودم.انشالا خیلی زود عکس محمد سجادو ببینیم.
ترنم
16 اردیبهشت 93 8:45
32 هفتگی پسرت مبارک عزیزم خدا رو شکر همه چی خوب و روبراهه خوش بحالت همش 6 هفته دیگه داری مواظب خودت و کوچولو باش دوست خوبم
مامان شهناز
پاسخ
سلام ترنم جون.ممنونم شما هم چش بزاری روهم تمومه.حتما. تو هم مراقب گل پسری و مامانش باش
مامان علی
16 اردیبهشت 93 12:01
سلام.32هفتگی مبارک...عزیزم خوشحالم که همه چیش خوب و نرماله..انشالله تا آخر همه چیز خوب پیش بره. ..
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی علی.مرسی از لطفت. ایشالا برا همه نی نی ها مشگلی پیش نیاد بخصوص علی جون و زود بیاد و ببینیمش.
قاصدک
17 اردیبهشت 93 13:17
خوشبحالت دوستم که فقط هفت کیلو اضافه کردی من زمان بارداری 20 کیلو اضافه کردم بعد زایمانم فقط 5 کیلو کم شد که بعد چهلم باز 18 کیلو اضافه داشتم. خیلی ناراحنم. بخاطر بهار نگران نباش .دلم برای زمان بارداری تنگ شده
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم آره راستشو بخوای خیلی راه میرم هم برا کنترل وزن هم جلوگیری از ورم پاهام. همه میگن برا دلتنگی بارداری برا همین از الان غصم گرفته که داره تموم میشه.اما چه میشه کرد.الانم سخته.
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 12:23
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
مامان شهناز
پاسخ
سلام مرسی مامانی متن قشنگی بود عزیزم