زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

بالا خره رسیدی به هشت ماه !!!!

1393/2/5 12:44
نویسنده : مامان شهناز
257 بازدید
اشتراک گذاری

شیر مرد من سلام. بالاخره بزرگ شدی و پا گذاشتی به هشت ماهگی عزیزم.قلبقلبقلبقلب

روز ها دارن تند تند میگذرن و شمارش معکوس برا اومدن فسقلی مامان داره شروع میشه.

عزیزم برات بگم چند روز قبل رفتم دکتر، با جواب آزمایش دیابتی که به مصیبتی انجام داده بودم حتی یاد اون همه شیرینی میوفتم هم حالم بد میشه. دکتر از جواب آزمایش راضی بود . و صدای قلب کوچولوت مثل همیشه عالی و منظم بود. دکتر برام سونوگرافی نوشت تا از وضعیت رشدت توی این هفت ماه مطلع بشه و از این به بعد دو هفته یه بار باید برم پیشش.

     

خوشگل مامان ،الان توی هفته 30 هستی و احتمالا 1600 گرم وزن گرفتی. حسابی بازیگوش شدی لگدهای محکم میزنی یا پاتو محکم فشار میدی یه جا که بی اختیار صدام در میاد. چند شب قبل هم که طبق معمول تا دیر وقت بیدار بودیم وقتی غلتیدم نمی دونم کجات قلمبه از پهلوم زد بیرون که خیلی ترسیدم. سریع خودتو جمع کردی.

خب مامانی حواستو جمع کن اینقد سر به هوا نخواب پسرم. یکم دیگه طاقت بیار. بعدش تا اونجایی می تونی پاهاتو کش بده. باشه عشقم!!؟؟

دیگه برا گل پسری بگم عزیز و آقاجون تخت و کمدتو خریدن ولی تخت ده روز دیگه آماده است. وسایلم هم هنوز کامل نیست که وقتی همه آماده شد عکسشو می زارم برات. اما همچنان بابایی غر میزنه که جا تنگه و هر از گاهی برا خودش خونه می بینه. میگه اگر هم از خونه ای خوشم بیاد تو اصلا از جات بلند نشو همه رو کارگر میگیرم.

ولی من خونمونو دوست دارم با همه جا تنگیش. به ناچار وسایل تو رو هم کنار وسایل خودم تو اتاقمون چیدیم. هم اتاقی کوچولوی مامانی!! عیب نداره گلم، تو سالم بیا پیشمون از همه چیز تو دنیا برام با ارزشتره دیگه هیچی نمی خوام.

بنده خدا عزیز و آقاجون ،خودشون دوتا وسایلو جابجا کردن و اصلا نذاشتن من دست بزنم. بابایی هم اداره بود. خدا یه عمر طولانی و با سلامت بهشون بده و سایشونو از سرمون کم نکنه که زندگی من بی اونا معنی نداره.

  

دیگه عزیزکم برا اسمت بگم که از همون ماه های اول خودم این اسم رو انتخاب کردم و بابایی هم حرفی نداشت. چون همیشه میگه از اسم های عربی و دو اسمه خوشم نمیاد منم گشتم تو اسم های ایرانی!!

خدا کنه در آینده خودتم از اسمت خوشت بیاد و منم بتونم یه پسر جوانمرد و پاک برازنده اسمت تربیت کنم. "شهرادم" 

پسرم بازم میسپرمت به خود خداجون که تا الان فقط اون بوده که مراقبت بوده و بازم آرزو میکنم که زود این دو ماه تموم بشه و بیای پیش من و بابایی که دیگه بیشتر از این صبر نداریم. خیلی مراقب خودت باش عشقممممممممممم.

    

برا پست بعدی قول میدم زود بیام برات بنویسم و خبرها رو بگم .

می بوسمت زندگیمممم.ماچماچماچماچماچ

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان خانمی
3 اردیبهشت 93 13:30
خوش به حالت که روزا برات تند تند سپری میشن. وااااای روزهای من انگار کش میان. تمام اون هشت ماه یه طرف این ده پانزده روز آخر هم یه طرف. زود عکسای اتاق گل پسری رو برامون بزار گلم.
مامان شهناز
پاسخ
سلام خانمی.روزا درگیر کارامم این شبها هست که تا صبح کشدارن برام. اصلا انگار نمخواد صبح بشه. چشم حتما آماده شد میذارمشون.
مامان مهنا
3 اردیبهشت 93 23:25
سلام مامان شهراد جون ايشالله به سلامتي اين دو ماهم بگذره
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مهنا.مرسی عزیزم همچنین شما و همه دوست جونها.
مامان نی نی
4 اردیبهشت 93 14:40
ایشاله به سلامتی این چند ماه باقی مونده رو هم طی کنی اسمشم خیلی نازه عزیزم
مامان شهناز
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری. ایشالا برا شما هم چشم بهم زدن بگذره نی نیت بیاد.
مامان علی
5 اردیبهشت 93 14:33
سلام...وسایل شهراد جون مبارک باشه. اسمشم خیلی زیباست.و عزیزم خوش بحالت روزها برات زود میکذره برا من که نمیگذره
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی قربونت .آره روزها خوبه شبها تا صبح داستان دارم.
الهام مامان امیرعلی جیگر
5 اردیبهشت 93 17:35
سلام شهناز جونم ایشالله به خوبی وخوشی این 2 ماه رو سپری کنی. خانومی حسابی حسابی استراحت کن که با بدنیا اومدنه شهراد جون عزیزه خاله باید از صبح تا شب بیدار باشی و شبا هم شب زنده داری کنی
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم.نگو تو رو خدا دعا میکنم همه نی نی ها آروم باشن. من که طاقت ندارم.
الهام مامان امیرعلی جیگر
5 اردیبهشت 93 17:36
وای خوش به حالت دوران بارداری خیلی خوبه من یاده اون دورانم افتادم
ترنم
6 اردیبهشت 93 9:35
سلام عزیزم هشت ماهگی گل پسرت مبارک ایشالله این چند وقت هم زود زود بگذره و گل پسرتو بغل کنی ما هم بیایم اینجا عکسشاو ببینیم و کیف کنیم تخت و کمدش هم مبارک ایشاله با دل خوش استفاده کنی اسمش هم خیلی قشنگه ایشالله نیک نام باشه منم مثل تو اسم عربی دوست ندارم پرهامو انتخاب کردم ولی متاسفانه باباش دوست نداره اینه که هنوز اسم نداره پسرم
مامان شهناز
پاسخ
سلام ترنم جون.مرسی عزیزم لطف داری. ایشالا تو هم بتونی یه اسم خوشگل که برازنده گل پسری باشه پیدا کنی.....
♥ مامان مهیلا ♥
6 اردیبهشت 93 12:56
سلام اسمش خیلی خوشگله انشالله این دو ماه هم تند تند بگذره مواظب خودت و کاکل پسری باش سلام ممنون عزیزم.خوشبحال شما که دیگه تمومه. برا ما هم دعا کن.راحت و بسلامتی مهیلا جون بیاد.
مامان محمد صدرا
6 اردیبهشت 93 19:57
عزیزم نامدار باشه گل پسر اسم خیلی قشنگیه.
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مامانی صدرا.لطف داری شما.
قاصدک
7 اردیبهشت 93 11:14
سلام عزیزم.خوبی؟ واقعا سخته انتخاب اسم. منم همش نگرانم که در آینده خوشش میاد یا نه. ولی برات آرزو میکنم نامدار باشه شهرادجون
مامان شهناز
پاسخ
سلام قربونت. آره سخته. ایشالا خوششون بیاد.
زن عمو حسین
9 اردیبهشت 93 21:05
ای جونم شهراد با مامانش و رضا جون . ایشالا که همیشه هر سه تون خوش باشین. خبرم کن بیام زودتر دارم از کنجکاوی میترکم شهناز