زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

پسرم رفته توی هفت ماه!!!

1392/12/29 14:50
نویسنده : مامان شهناز
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ،سلام بهارم،بالاخره بزرگ شدی و رسیدی به هفت ماه.یگانه پسرم هفت ماهگیت مبارک.قلبقلبقلبقلبقلب

وای شکوفه من مامانی خیلی خوشحاله. خوشحال برای بزرگ شدن و سالم بودن تو، برای رسیدن سال نو، برای اومدن بهار قشنگ و برای یه زندگی عالی. برای همه چیز خوشحال و سپاسگذار خداجون هستم.

            

زندگی من، الان که وارد هفت ماه شدی نزدیک یک کیلو وزن داری و حدود 36 سانت هم قد  کشیدی.و الان جوری تکون میخوری و پشتک میزنی که دل منو میکنی و از بیرون کاملا واضح دیده میشه. من و بابایی گاهی اوقات حرکت هاتو دنبال میکنیم ، نمی دونیم تو سرت چی میگذره ولی با همین جنب و جوش ها به ما کلی حال میدی. فدای همه وول خوردنات میشیم هر دوووووووووو.

ولی هنوز برای اومدن پیش ما یکم کوچولویی و باید مثل یه آقا بشینی منتظر تا روز آخر.خیال باطلخیال باطلخیال باطل

خب مامانی برات خبرای زیادی داره از کجا شروع کنم؟؟ اول اینکه چند روز قبل رفتم دکتر صدای قلبت عالی بود ولی مامانی وزنم یکم رفته بالا یعنی از اول بارداری 5 کیلو اضافه شده و یکم تپل شدم الان وزنم به  70 رسیده. که خیلی دلواپس وزنم هستم خدا کنه پیاده روی ها موثر باشه. هر چی هم دکتر بگه باید بخوری و وزنت خوبه ولی نمی تونم. گریهگریهگریه

     

الان برای خرید عید مجبوری از این مانتو های خفاشی خریدم که دوسش ندارم چند تا لباس خوشگل دیگه هم برای روزهای تپلی و با هم بودن خریدم. دیگه چاره چیه مامانی باید بگذره . . . ناراحت

خبر خوش دیگه اینکه توی روز های آخر سال دختر کوچولوی عمو مرتضی دنیا اومده. قدم نو رسیده دخترشون مبارک باشه. پسرم یه دختر عموی هم سن وهم بازی داری. . . .

       

دیگه عشقم با بزرگ شدن سبزه و خرید ماهی کوچولوی قرمز صدای پاهای عمو نوروز هم داره میاد  پست بعدی ایشالا سال جدید. پسرم اول برای تو بعدشم همه نی نی ها و خانواده هاشون یه سال توپپپپپپپپپپپپپ با سلامتی و موفقیت آرزو می کنم. امیدوارم سال بعد تو توی بغلم با هم آخرین پست سال رو بنویسیم .شش ساعت دیگه به سال تحویل مونده.امید ما دعا فراموش نشه. می بوسیمت عشقمون.قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

بیست و نهم/ اسفند /نود و دو

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایمان
11 فروردین 93 22:35
چه افسانه ي زيبايي... زيباتر از واقعيت .. راستي مگر هر شخصي احساس نميکند که نخستين روز بهار گويي نخستين روز آفرينش است؟ نوروزتان مبارک
مامان شهناز
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم. اول عیدت مبارک. دوم متن خیلی قشنگی برام نوشتی ممنونم ازت .خوش گذشت مسافرت و تعطیلات؟؟؟
الهام مامان امیرعلی جیگر
12 فروردین 93 14:13
وای خانومی هفت ماهگی تون مبارک ایشالله به خوبی و خوشی فارغ بشید و یه پسمله ناز و خوشگل بدنیا بیاری. گلم خودتو درگیر وزنت نکن بعدش همشو کم میکنی من 12 کیلو اضافه کردم الانم دوباره برگشتم به وزن اولم.راستی شهناز جونم من آپم سربزن و برامون یادگاری بزار
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی امیر علی خوبی عزیزم. عید شما هم مبارک.ایشالا سال خوبی در پیش داشته باشید.چکار کنم دیگه چاق شدن نگرانی داره دیگه خدا کنه منم سریع لاغر بشم.حتما سر میزنم مرسی.
مامان نی نی
12 فروردین 93 19:49
سلام عزیزم دیگه داری بهش نزدیک میشی مواظب خودتو نی نی نازت باش
مامان شهناز
پاسخ
سلام گلم ممنون بهم سر زدی. حتما .شما هم همین طور.
ترنم
16 فروردین 93 10:34
هفت ماهگی گل پسرت مبارک عیدشم مبارک هر چند 15 روز گذشته ایشالله سال دیگه عکس گل پسرتو سر سفره هفت سین بزاری ببینیم چیزی نمونده تا دنیا اومدنش ای جانم
مامان شهناز
پاسخ
سلام ترنم جون مرسی عزیزم.آره دیگه یکمش مونده ولی بازم برام شخت میگذره. خدا کنه به آنی تموم بشه.
مامان مهیلا
16 فروردین 93 13:07
هفت ماهگی پسرتون مبارکه انشالله به سلامتی
مامان شهناز
پاسخ
ممنون مامانی مهیلا. ایشالا دختر ناز شما هم بسلامتی بیاد
مامان سه قلوها
19 فروردین 93 0:13
سلام عزییییییییزم خوبی ؟ ممنون اومدی گلم ، خوشحالم کردی ، شرمنده یه عاااااااالمه دیر اومدم عزیز دلم ای جووووووووونم ، ایشالا نی نی نازتون سالم و سلامت به دنیا بیاد فدات شم شما هم گل پسری دارید ، ناااااااااااازی ... فداااااات راستی ، با اجازه لینک کردم گلم بوووووووس
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی گل. سه تا گل پسرت خوبن؟ ایشالا هر سه تا بسلامتی زود بیان پیشتون.مرسی بهم سر زدی منم با افتخار لینکتون میکنم.
ترنم
19 فروردین 93 9:38
سلام نمسدونم عید رو بهت تبرک گفتم یا نه عید خودتو گل پسرت مبارک ایشالله که خوش گذشته یه ما و خورده ای دیگه گلت رو بغل میکنی ایشالله این چند روز بگذره و عکساشو نشنمون بدی
مامان شهناز
پاسخ
سلام عزیزم عید شماو نی نی تم مبارک خدا کنه برا شما هم سال خوب و خوشی باشه عزیزم.
مامان خانمی
20 فروردین 93 12:27
سلام مامان شهناز جون چرا دیگه مطلب جدید نمیزاری؟ دلمون تنگ شد خب