زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

پسر یکی یه دونه ما. . . !!

1392/11/3 21:58
نویسنده : مامان شهناز
291 بازدید
اشتراک گذاری

           

گوهر وجودم حرفی دارم با تو . . . .

. . . و احساس روشن عاشقانه ام، راه را در این تاریکی و تنهایی

بر تو هدایت خواهد کرد.

تا آن شود که خوشتر از شیرینی نامت است . . .

پسرم، ببین پدر چه بی تابانه در انتظارت نشسته است.

آغوش گرم، تپش قلب، خاطره زیبایی است که عمیقا در دلم

نقش بست . . . این عشق ترس را از دلت بیرون خواهد کرد.

مهربانم . . . من . . . پدر . . . با . . . تو . . . می مانیم.

  قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان محمد صدرا
4 بهمن 92 21:03
خانومی وبلاگ قشنگی داری. ممنون که بهمون سر زدید. منم با افتخار لینکتون کردم
مامان شهناز
پاسخ
خوشحال شدم عزیزم مرسی.
مامان نی نی
5 بهمن 92 14:20
مبارک باشه خدا گل پسریتو برات نگه داره عزیزم
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ایشالا خیلی خیلی زود برا شما هم خبرای خوبی بشه عزیزم.
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک و زیبا
5 بهمن 92 18:46
سلام نی نی نازی دارید من لینکتون کردم
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک و زیبا
5 بهمن 92 18:49
آخیییییییییییییییی ببخشید من فک کردم این نی نی که اون پایینه عکسش نی نی شماست ببخشید
مامان شهناز
پاسخ
خواهش میکنم. ممنون که سر زدین.
مامان خانمی
6 بهمن 92 11:03
سلام عزیزم منم لینکت کردم.
مامان شهناز
پاسخ
خوشحال شدم عزیزم.
سارا
6 بهمن 92 18:39
اخجون بلا خره یک پسر عمو
مامان شهناز
پاسخ
مرسی سارا جوننننننننننننننننن.
زن عمو حسین
8 بهمن 92 19:02
مبارکه ایشالا صحیح و سالم بیاد و بشید سه نفر. بابا باریکلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان شهناز
پاسخ
مرسی سمیه جون. ولی دیگه حوصلم سر اومده.تا کی زمان بگذره و نی نی مون بیاد.
زن عمو حسین
11 بهمن 92 22:02
ای بابا میاد دعا کن به موقع بیاد که حتی ده روز جلوتر هم مشکلات خاص خودش و داره حالا که دیگه با مهدیه دنیا میاد حالش و میبری دیگه هم زا داری
مامان شهناز
پاسخ
من نمیخوام.