زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

شب یلدا و تولد نی نی خاله مبینا

1392/10/11 16:15
نویسنده : مامان شهناز
252 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی من سلام. خوبی عشقم؟ زمستون شروع شده ات چطوره؟            

هم نفس مامانی امسال یکی از بدترین یلدا ها رو گذروندیم. میگم بد از این نظر که وقتی عزیزجون و خاله مبینا بیمارستان بودن بقیه خاله جونها هم رفتن یه جای دیگه و من و بابایی خیلی حوصلمون سر رفته بود.

رفتیم کلی تو خیابونها دور زدیم ولی بازم حوصلم سر جاش نیومد.ناراحت همش افسوس می خوردم که چرا ما دور هم جمع نیستیم. ولی با تموم این حرفا گذشت . . .

بزار از این حرفای کسلی بیایم بیرون. امسال یلدا برامون یه مهمون کوچولو آورد. امروز صبح نی نی خاله مبینا به دنیا اومد. یه پسر ریزه میزه که فقط گریه میکنه. اسمشم گذاشتن "مانی"

اینم سه تا از عکس های مانی، فینگیل خاله که روز پنجم تولدش لباس پوشیده می خواد بره تست غربالگری!

بازم مانی که داره با گلش فیگور میره.

و بازم مانی که هنوز نیومده نمیدونم کی اینقدر عصبانیش کرده!!!

نیشخندنیشخند

همه وجود من به امید خدا سال دیگه یلدا پیشم هستی با تو بلند ترین شب سال برام کوتاهه. دیگه تنها نیستم، و این زمستون ها که همیشه میخوام به چشم زدنی بگذره بهارن. یه بهار دلنشین در کنار تو. که برام به معنای همه چیزی.قلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایمان
4 دی 92 22:16
سلام عزیزم یلدتون مبارککککککککک چشم ودلتون روشن چه نی نی نازه خدا حفظش کنه انشالله که نی نی خودتو سال دیگه شب یلدا پیشتونه من شمارو لینک می کنم اه شماهم دوست داشته باشی باهم دوست بشیمممممممم
مامان خانمی
5 دی 92 11:31
سلام عزیزم ایشاالله که خودت و کوچولوت همیشه سالم و سلامت باشین اگه به من و گل پسرم هم یه سری بزنید خوشحال میشیم. منتظرتم
مامان سبحان
14 دی 92 19:12
سلامم.انشالله منم سال دیگه یلدا پسرم بغلمه...عزیزم خدا نی نی شما و من و نی نی های همه رو حفظ کنه..به منم سر بزن
مامان محمد صدرا
4 بهمن 92 21:00
ایشاا... سال بعد نی نی تون صحیح و سالم تو بغلته
مامان شهناز
پاسخ
آمین برای همه بچه های نیومده و اومده.سالم خندون باشن.