زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

سه ماهگی شهرادم.

1393/6/17 20:39
نویسنده : مامان شهناز
576 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگی ما سه ماهگیت مبارک پسرم. محبتمحبت

شهرادم سلام. پسر ابرو پیوسته و مژه بلند من. امروز آخرین روز ماه سومت بود. این روزا اونقدر ناز شدی که اندازه نداره. فقط میخندی و صدا از خودت در میاری. ............اواز می خونی و کلی با دست و پاهات بازی میکنی.تازگی ها هم یاد گرفتی که غلت میزنی و به شکم می خوابی.. نازت که میکنم میخوای باهام حرف بزنی و آغوآغو میکنی.           

شب ها هم خوابت بهتر شده یعنی از ساعت چهار به یک و نیم  یا دو تغییر کرده عزیزم. مثل قبل آرام و صبور و خوشرو هستی فقط زمانی گریه میکنی که گرسنه باشی. و همچنان با اشتها شیرت رو میخوری. و زمانیم که خوابت میاد فقط کافیه پستونکت رو بزارم تو دهنت و یکم نوازشت کنم اونوقت پلکات آروم آروم روی هم میره و بعدشم خواب نازت........

             

شهرادم خلاصه بازم بچه فوق العاده ای هستی. بابایی بیشتر اوقات بخاطر اینکه دلش برات تنگ میشه یه سر میاد خونه تا فقط باهات بازی کنه و تو براش بخندی و ذوق بکنی. این روزا دنبال کارای ختنه هستیم که اگه جور بشه سریع تر انجام بشه و کوچولوی من برای همیشه راحت بشه. وای مامانی هر روز که باهات بازی میکنم و برام میخندی میلیون بار میبوسمت  و از تنها چیزی که سیر نمیشم بوسیدن و بوییدن توست. هزاران بار برای داشتن تو خدا رو شکر میکنم.

دنیا دنیا عاشقتیم. محبتمحبتمحبتمحبتمحبت       

 

                          بوسبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان بهراد
18 شهریور 93 0:39
عزیزم سه ماهگیت مبارک باشه مامانی حالا که شهراد جون غلت میزنه و پاهاش رو تکون میده کمی تو ختنه اذیت میشه خیلی مواظبش باش.
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی. چشم حتما مراقبم. باید زودتر اقدام میکردیم به بعد بد ترم میشه.
ترنم
18 شهریور 93 8:00
3 ماهگی شهراد جون مبارک ایشاله برا ختنه هم اذیت نشه و مبارکش باشه من از الان تب و لرز گرفتم کی بچمو ختنه کنم
مامان شهناز
پاسخ
سلام ترنم جون. مرسی عزیزم. ایشالا برا جوجوت هم همه چیز خوب پیش بره
مامانِ بهار
18 شهریور 93 12:18
مبارکه عزیزمممممممممممممممم
مامان شهناز
پاسخ
ممنون مامانی بهار
مامان علی
18 شهریور 93 23:50
سه ماهگی مبارک. .چه نازه این گل پسر..خدا رو شکر که خوابش بهتر شده
مامان شهناز
پاسخ
ممنون مامانی علی
sara
19 شهریور 93 20:57
salamshahradjoonam hkilidelm barat tangshode♥✳♠
مامان شهناز
پاسخ
shahrad ham delesh barat tang shodeh sara jooon
♥ مامان مهیلا ♥
20 شهریور 93 15:30
سه ماهگی شهراد مبارک انشالله تولد3سالگی
مامان شهناز
پاسخ
مرسی مامانی مهیلا که بهمون سر میزنی
♥مامان مرجان♥
22 شهریور 93 12:42
3 ماهگی شهراد گلی مبارک ماشالا بطرگ و خواستنی شده ببوسش
مامان مهنا
24 شهریور 93 0:30
3ماهگی مبارک کوچولو