زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

شش ماهگی جوجو

1392/11/30 17:44
نویسنده : مامان شهناز
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

عشق ماندگار من و بابایی سلام.بازم منم مامانی.قلبقلبقلبقلبقلب

بازم دارم برات مینویسم از روزایی که تو هنوز پیش ما نیستی. یعنی هستی اونجوری که ما دوس داریم و منتظریم نیست.

                                              

جوری که بغلت کنیم، ببوسیمت ،برامون بخندی و گریه کنی ،ناز  کنی ،عطر بدن کوچولوت خونمونو پر کنه و اینکه جمعمون واقعا سه تایی سه تایی بشه!

            

 برات بگه مامانی پسر گلم پنج ماهگیت تموم شد و وارد شش ماهگیت شدی. شش ماهگیتم مبارک دنیای من. خیلی خوشحال و هیجانزده ام که دیگه داری بزرگ میشی. چند شبم هست که حسابی بازیگوش شدی.نصف شب شروع به ورجه وورجه میکنی .خندم میگیره پیش خودم میگم این وروجک با اون دست و پاهای فینگیلش خسته نمیشه!!!!

                             

نمیدونی عزیزم این ماه گذشته چقدر کار کردم. آخه نمی خوام کارام بمونه برا شب عید با اینکه هنوز ماه اسفند مونده بیشتر کارام تموم شده غیر یه کوچولوش که اونم باعثش سردی هوا شد...  

         

وجود من دیگه داره بهار میاد. بهار پر شکوفه و پر جنب و جوش. فصلی که مامانی عاشقشه. بعدشم به امید خدا دیگه راهی نمونده تا رسیدن به وصال تو و دیگه نزدیکه که خداجون فرشته دوست داشتنی شو برامون به امانت بیاره. ایشالا که امانت دار های قابلی برات باشیم.

             

یه موضوع دیگه که خواستو برات بگم اینکه بابایی اصرار داره از خونه خودمون بریم یه خونه بزرگتر. چون خونمون با اینکه یه حیاط خوشگل داره یه باغچه که توش نسترن و محمدی داره ولی کوچیکه. باید خودمونو برای اومدن تو آماده کنیم.نمی دونم چی میشه از این طرف بهار میشه یا بعد بهار. . . .

               

مامانی دیگه وقتتو نمی گیرم. این روزا یکم وقتم کم شده. از یه طرف کارای عید و خرید از طرف دیگه باید شنلی که خاله شهلا یادم داده رو تموم کنم و هم برای عید برنامه شیرینی پزی دارم. البته مراعات حال تو رو هم میکنم. مراقب خودت باش. میبوسمت کوچولوی نازمممممممممممممممم.ماچماچماچ


          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان خانمی
30 بهمن 92 9:01
مبارک مبارک شش ماهگیش مبارک از الان واسه کارهای زیادی که دارین بهتون خسته نباشید میگم مراقب خودتون و کوچولو باشین
مامان شهناز
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم. چون داره بهار و عید میشه خودش خستگی رو از تن همه مامانها بر می داره.شما هم مراقب نی نیت باش
قاصدک
30 بهمن 92 11:46
سلام عزیز ممنون که به ما سر زدی. حتما حتما از این دوران استفاده کن دیگه بر نمیگردهعزیزم لینک شدی
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مانی. حتما سعی خودمو می کنم. ایشالا پسر منم مثل مانی جون سالم بیاد.بازم بهم سر بزن. مرسی.
مامان ایمان
30 بهمن 92 17:55
سلام عزیزم مبارکه شش ماهگیت انشالله که به سلامتییییییییییییییی این روزا رو به خوبی سپری کنی دیگه چیزی نمونده شهناز جون چش روی هم بزاری تمومممممممم شد در ضمن اپیم سر بزن مواظب خودت باشششششش
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی ایمان.از طرف منو گل پسر ازت ممنونیم.سعی خودمو می کنم.مرسی عزیزمممممممممممم
مامان خانمی
1 اسفند 92 11:55
سلام شهناز جونم نمیدونی همین سه ماهی که مونده چقدر سخته. دلم میخاد زود زود بگذره و محمد سجاد من دنیا بیاد.
مامان شهناز
پاسخ
سلام خانومی. آره میدونم خیلی سخته. ولی بازم انتظار و انتظار تا روزی که نی نی هامون سالم سالم سالم بیان به این دنیا به امید اون روز.
مامان خانمی
4 اسفند 92 21:30
سلام عزیزم ممنون که فراموشم نمیکنی. وقتی میام تو وب و میبینم که دوستام نظر گذاشتن حالم بهتر میشه. ممنون که هستی
مامان شهناز
پاسخ
سلام خواهش میشه عزیزم ما همه تو شرایط یکسانیم .حالتو میفهمم.
ترنم
6 اسفند 92 9:56
سلام عزیزم . ممنونم که بهم سر زدی همه وبلاگتو از اول تا آخر خوندم خیلی قشنگ بود منم تقربا حس و حال تو رو دارم راستش شوهر منم دختر دوس داره ولی اینو تو وبلاگ ننوشتم فکر کنم جوجوی تو 1 ماه از جوجوی من بزرگتره ایشاله زود زود بزرگ شه و سالم و سر حال بیاد پیشتون سه تایی کنار هم خوشبخت بشین
مامان خانمی
8 اسفند 92 18:05
ما منتظر مطلب جدیدیم گلم
مامان سبحان
9 اسفند 92 20:19
سلام..منم مرضیه مامان سبحان ..لطفا به آدرس وبالگی که زدم بیایید و اتفاقهای جالب منو بخونید و اینم آدرسه وبلاگه http://ali-nore-beheshti.niniweblog.com/ از این به بعد بجای مامان سبحان من هستم مامان علی..بیایید وبلاگمو بخونید میفهمید
مامان مهنا
17 اسفند 92 23:36
سلام ماماني اميدوارم ني ني تون به سلامتي به دنيا بياد
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مهنا ممنون که بهم سر زدی.
مامان مهیلا
18 اسفند 92 16:31
سلام منم مثل شما یه نی نی دارم خوشحال میشم به وب منم سر بزنید تا دوستای خوبی باشیم
مامان شهناز
پاسخ
سلام مامانی مهیلا. مرسی که سر زدی حتما من و پسرمم مزاحم میشیم.لینکت کردم عزیزم.