زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

دختر یا پسر ؟؟؟

1392/10/23 19:52
نویسنده : مامان شهناز
272 بازدید
اشتراک گذاری

همه دنیای من سلام. خوبی مامان جون؟قلبقلبقلبقلب

منم خوبم و دل تو دلم نیست که بدونم فرشته کوچولوم چیه؟؟

دو روز قبل رفتم دکتر و خانم دکترم همه آزمایشاتی که انجام شده بود رو بررسی کرد و گفت همه چیزت خوبه و برام قرص آهن و ویتامین نوشت که یه وقت جوجو کم و کسری پیدا نکنه.

و دیگه اینکه برا اول بهمن واسم سونوگرافی نوشت هم ناهنجاری جنین و هم تعیین جنسیت!نیشخندنیشخندنیشخند

          

میدونی کوچولوی من،بابایی خیلی دوست داره تو دختر باشی چون خواهر نداشته کلآ دختر بچه ها رو دوست داره.منم دلم می خواد یه دختر ناز مامانی داشته باشم.

اما یه وقت به دلت نیاد عشقم. اگرم پسر باشی بازم برای ما عزیز و مقدسی و ما بیشتر و بیشتر دوست داریم. در هر صورت تو چشم و چراغ خونمونی. تک گل باغ زندگیمونی.

اگه پسر بشی آرزومه یکی مثل بابایی بشی. یه مرد پاک، متین، آرام، صبور و محترم و روشنفکر. یکی که بیشتر از خودش واسه بقیه آدما دلش می سوزه.

اونوقت زمانی من و بابایی پیر و چروکیده بشیم دیگه ناراحتی نداریم  و تنها نمی شیم چون تو هستی پیشمون.همین طور که الان بابایی به فکر مامانشه.

                               

          

دیگه زندگی من،بگم که بی صبرانه منتظریم که بدونیم خدا برامون چی هدیه فرستاده بازم هر چی اون بخواد.

از همه مهم تر اینه که فرشته نازمون سالم سالم و بازم صالح باشه.

مامان شهناز و بابا رضا با تمام وجود عاشقتن و بی صبرانه منتظر اومدنت.می بوسیمت.ماچماچ    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایمان
20 دی 92 18:52
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............