زندگی من شهرادزندگی من شهراد، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

همه زندگی من و بابایی

شهرادم یک و نیم ساله شد!!!

1394/9/18 21:40
نویسنده : مامان شهناز
455 بازدید
اشتراک گذاری

شهرادم :

من همیشه فکر میکردم کلی طول میکشد تا نی نی ها هجده ماهه بشن ولی امروز فهمیدم که اصلا هم اینطور نیست و چشم بهم بزنی هجده ماهه شدند و دیگر مثل یک ادم کوچولو این طرف و انطرف میروند....آدم را میخندانند.... حرص میدهند... شاد میکنند..... می ترسانند.... و یک عالمه خاطره قشنگ درست میکنند....محبت

پسر نازم طول این هجده ماه زندگی با تو دنیای ما عوض شد. خودت هم نمیدانی با ان جثه کوچکت زندگیمان را از این رو به ان رو کردی...محبت

سه نیم سال را هر لحظه با تو گذراندیم، با لمس بدنت و استشمام بوی ناب تنت آنقدر کیف ها کردم که حتی نمیتوانم وصفش کنم....محبت

لحظه های جدیدی که قبلا تجربه اش را نکرده بودم و شاید در زندگی هر کسی فقط یکبار اتفاق بیوفتد... لحظه های بکر پر از استرس ، هیاهو و زیبایی....محبت

اولین باری که چشمانم آن بدن کوچک پفی و خوشگلت را دید..... اولین باری که بهت شیر دادم و انگشتان ظریفت را در دستانم نوازش کردم....اولین باری که نگاه کج و ماوجت را به صورتم انداختی.... محبتاولین باری که گریه کردی و خندیدی..... اولین باری که غلت زدی و چهار دست و پا رفتی...محبت.

نمیدانی چه احساس خاصیست که اولین قدم برداشتن تکه ای از وجودت را ببینی که با ان پاهای کوچکش سعی میکند تعادل داشته باشد....محبت

پسرم شاید تنها وقتی میتوانی حال مرا بفهمی که خودت صاحب فرزندی شوی. آنوقت میشوی حال امروز من..محبت

وقتی بعد مدتها بی خوابی و نا ارامی اولین دندانت نیش زد، انگار دنیا را به من دادند . همه خستگی هایم به یکباره فراموش شدند...محبت

اولین کلماتت... بابا...ماما...شیرینی کلامت همراه با خنده های بلند و ذوق های کشدارت...همه دلخوشی و تفریح وصف نشدنی ما است...محبت

همه این اولین ها را تو خلق کردی بی انکه بدانی چه معجزه هایی آفریدی و امروز که هجده ماهه شدی من برای داشتن فرشته دوست داشتنی و شایسته ای همانند تو خدا را شاکرم....محبت

برای همه چیزت.. سلامتیت...زیباییت...هوش و ذکاوتت... شیطنت هایت و شیرین کاری هایت که باعث شیرینی زندگی کوچک ما شده....محبت

خدا را برای همه عمرم شکر میکنم برای دادن هدیه بی نظیر و بی مانندش..... زندگی من هجده ماهگیت مبارک.....نفس من.... دنیای من...... شهرادم!محبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان طاها
18 آذر 94 22:00
عزیزمانشالله سالیان سال همینجوری قشنگ پرازحس های خوب باشین.انشالله دومادیشو ببینم
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم نگین جان لطف داری
مامان مهنا
19 آذر 94 1:52
18ماهگیت مبارک شهراد عزیزم
مامان شهناز
پاسخ
مرسی لیلی جون
مامان گیلدا
21 آذر 94 0:35
18 ماهگیت مبارک شهرادی مامانیش عالی بود
مامان شهناز
پاسخ
فدای تو فاطمه عزیز
♥مامان مرجان♥
22 آذر 94 15:29
هجده ماهگی شهراد نازم مبارک
مامان شهناز
پاسخ
فدات مرسی عزیزم
ترنم
23 آذر 94 7:56
18 ماهگی مبارک اقا شهراد
مامان شهناز
پاسخ
مرسی ترنم جان
♥ مامان معصومه ♥
23 آذر 94 15:45
یک ونیم سالگیت مبارک آقا شهراد گل انشالله10000 ساله بسی دست مامانتم بابت متن زیباش درد نکنه
مامان شهناز
پاسخ
فدای تو معصومه جان لطف کردی
مامان نجمه سادات
27 آذر 94 20:30
گل پسری 1 سال و نیگی مبارک
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم مامانی
مامان محدثه
6 دی 94 17:42
18 ماهگیت مبارک شهراد جون ان شاالله 18 سالگست و بالاتر از اون ببینی گلم .
مامان شهناز
پاسخ
ممنونم محدثه جون. مرسی که سر زدی